We're Changin our ways taking different roads

Det fick en bli en lite halv taskig Cam bild på dagens kvällsmat,det blev tapas något jag är mycket förtjust i som bland annat Manchego ost, Prosciuotto,lomo,Chorizo och ett par skivor bröd mmmmh gott var det. Dagen har varit lång, bra och tröttsam men jag lever, Har gått runt och tänkt på en del saker den senaste tiden och när jag väl tänker på det så är människan en mycket lustig varelse vi är liksom beroende av varandra" ok det där lät kanske lite strange men det är ganska svårt att förklara hur jag menar. Jaja det får bli Joy division &Apelsin juice för ikväll och ett par avsnitt av How i met your mother"
Vill bara tillägga att Andreas är bäst just nu,
-Alexandra

Kommentarer
Postat av: martina

fika imorgon bby?<3

2010-02-16 @ 20:45:54
URL: http://prettylights.blogg.se/
Postat av: amanda

DU ÄR SÖÖÖÖT!!<3

fiiika :D:D<33

2010-02-16 @ 21:53:10
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0