Prospero Año Nuevo


Ja nu sitter man här framför datorn, det är 2009 12 31.
sista dagen av 2009, min samanfattning av 09
kan man säga har varit med ett ord, bra.men nästa år förväntar jag mig lite mer faktiskt,
kan inte fatta att allting har gått så fort
Jag ser fram emot 2010 , det kommer bli ett mycket ljust och spännande år.
Nu medans jag skriver detta måste jag dessutom passa på att önska er alla
ett gott nytt år , xx
-Alexandra


Trick for treat


  
Dagen vart inte helt som jag hade trott att den skulle vara, men som tur va
så hade allting löst sig, både mamma och jag kände ett stort sug för pizza
idag så vi tänkte först gå ner och beställa men sen kom hon och jag på
att varför inte baka egna pizzor, mmmh ser verkligen fram emot o
få smaka på god bitarna. Nyår imorgon antar att alla lär supa skallen av
sig, jag däremot ska  ta det lugnt och vara med familjen, det blir superr.
-Alexandra


Devendra


ner på stan nu ska till läkarmissionen, sen träffa fanny på stan.
-Alexandra


Oh ,peggy

Peggy moffit.
Mycket trevlig kväll hemma hos min vän Andreas i går,
med Lord of the rings maraton till 07.00 på morgonen, vi hann dock inte
se den sista filmen det får väl bli nån annan gång,
konstigt nog orkade jag träna, ta mig ner på stan träffa vänner och  ändå inte
känna mig trött,funderar också en del på att ta och införskaffa mig
labret men jag är osäker får väl sova på saken har tills
på onsdag att klura ut hur jag ska göra.
-Alexandra

Ny blogg


Ny blogg
Tao Okamoto är otroligt vacker alltså.

-Alexandra

RSS 2.0