Confronts and then dies. Don't walk away.

Gårdagen var bra,blandade känslor, lite up's and down's men förövrigt så var det en mycket fin kväll tillsammans med mina fina vänner, Känner att idag Passar det med Joy, är ganska trött känner mig hängig , en depp dag gud värst vad emo man är haha, nej men så fort jag fått lite sömn inatt så kommer det va mycket bättre, OBS! Ha en mycket mycket fin dag, och ni lovebirds där ute ett extra grattis till er för det är ju trots allt Alla Hjärtans Dag eller som min vän Andreas säger Alla Försäljarnas Dag vilket jag delvis måste instämma med folk köper presenter som galningar, det är ju bara en dag i februari varför inte året om? det är väl inte så värst fancy men tja vad vet jag, jag kanske också springer runt som en galning i letandet efter en speciell present till en viss someone  some day
lägger nog upp lite bilder på gårdagen antagligen senare ikväll eller imorgon
-Alexandra


Kommentarer
Postat av: amanda

SJUKT KUL VAR DET! :D:D

FINT FOLK <3 LOVE U

2010-02-15 @ 10:22:47
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0