I Come In Please

Imorgon kommer jag inte hem förs ganska sent så tänkte att jag lika gott kunde berätta lite om vad som händer imorgon nu när jag ändå är inne på datan. Imorgon är det möbel-mässa i Älvsjö tillsammans med våra lärare och 2na och 3na,har aldrig varit på något liknande förut så det ska bli intressant o se vad det är, kom dessutom på nyss att min kamera är i skåpet i skolan och jag är nästan lite halft rastlös och paranoid det känns nästan som att någon skulle bryta upp skåpet och sno den hahah, låter kanske lite töntigt men jag är sådan har jag inte koll på mina saker och inte vet vart dem är så blir jag lite sådär ; OMG?! var är mina grejer?! typ " , får hoppas den är kvar i skåpet imorgon.
-Alexandra

Kommentarer
Postat av: martina

sv: JAAA, såklart det blir party. Nordenson fyller ju år på lördag så vi måste fira tjejen! ;D<3

2010-02-10 @ 19:28:21
URL: http://prettylights.blogg.se/
Postat av: amanda

partyparty på lördag tjejer!! :D:D<3

2010-02-10 @ 21:13:51
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0