Goodnight and Go.

För övrigt kort dag, Martina verkar frisk igen mycket trevligt började nästan undra om hon inte bara var förkyld hahah,det blev dessutom en mysig fika på Espresso med Julia, Astrid& Martina eller ja dem fika inte jag, jag ville spara mina pengar känns som att jag köper saker hela tiden typ?" Kom på nu i efterhand att båd jag och min moster har namnsdag idag,  well inget särskilt med det , hemma hos mig brukar vi inte fira sådant. Jag är taggad in för Emmaboda i sommar vill verkligeeeen dit,.
-Alexandra

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: thank you alexandra :D fan vad glad jag blir!

hugs!

2010-02-17 @ 23:29:28
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0