40th

Efter en tur från massa choklad och gratis drickande (Vitamin water) på möbelmässan , lite sömn, köpt pizza, och åkt hem till Fanny en sväng så är jag åter igen som vanligt framför datan med musik i lurarna, lyssnar på dylan just nu, där av bild valet  ! Möbelmässan var helt okej men jag vart väldigt sliten efteråt och sov nästintill hela vägen hem,men joo trevligt var det, lite synd bara att grabbarna ska sluta, nu när man börjat lära känna varandra o allt så ska dem sluta, hmm lite tråkigt men annars så är allting ungefär ganska bra just nu faktiskt, jag är väldigt glad av ingen särskild anledning och det känns skönt, mycket trevligt att helgen ska spenderas med mina underbara vänner, kännde att det passa bra, som Martina ( http://prettylights.blogg.se/ ) nänmde på sin blogg så längtar jag också väldigt mycket tills sommaren det finns så mycket jag vill göra allt från festivaler o resor till mysiga grill kvällar med familjen , ja nu är det ungefär 3,5 månad kvar tils sommaren så det är bara att hålla i det kommer det kommer,
kramar -Alexandra

Kommentarer
Postat av: martina

ååwh du tog med min blogg :*

somaren kommer bli asgrym :D<3

2010-02-10 @ 21:31:31
URL: http://prettylights.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: heej alex. det är skitsnyggt med snakes, men jag vill inte bara ha medusa :c jag vill ha nåt mer (a)<3 ööhm. jag har inte sagt nåt till mina parents xP mamma kommer väl mörda mig och pappa säger väl inte så mycket <3

2010-02-11 @ 20:12:43
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0